Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Efectownia.pl – agencja marketingowa Warszawa. Pozycjonowanie stron. Audyty i konsultacje SEO. SEM &...

Warszawa

3

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Dlaczego odpowiednia strategia link building jest tak ważna w pozycjonowaniu?

Autor: Efectownia.pl – agencja marketingowa, publikacja: 2021-08-23

Osoby, które zajmują się pozycjonowaniem stron internetowych, doskonale wiedzą, jak ważna jest przemyślana strategia ling building. Aby osiągnąć dobre rezultaty w postaci wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, należy zadbać o odpowiednie linkowanie witryny. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz pozycjonować swoją stronę WWW, czy masz już w tej dziedzinie doświadczenie, powinieneś wiedzieć, jak linkować, aby osiągnąć najlepsze rezultaty. Czym jest link building? Jak linki mogą wpływać na pozycję strony w wyszukiwarce? Odpowiedzi znajdziesz w poniższym artykule.

Agencja marketingowa Efectownia

Czym jest link building?

Link building to działanie, które wchodzi w skład strategii pozycjonowania witryny internetowejLink building to pozyskiwanie linków zewnętrznych, czyli takich, które pochodzą z innych stron WWW niż twoja własna.

Nie od dziś wiadomo, że linki zewnętrzne są jednym z czynników rankingowych w Google i nie można ich bagatelizować. Im więcej dobrej jakości linków uda ci się pozyskać, tym lepiej będzie wyglądać twoja strona internetowa w oczach wyszukiwarki. Dobra strategia linkowania może sprawić, że osiągniesz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie, dotrzesz do większej liczby użytkowników.

Tworzenie strategii link building nie jest łatwe i powinna tym zająć się osoba, która ma doświadczenie w pozycjonowaniu i pozyskiwaniu wysokiej jakości linków zewnętrznych. Dobrze zrealizowana strategia ma wpływ na efekt działań SEO i może zwiększyć konwersje na twojej stronie internetowej.

Linki można podzielić m.in. na dofollow i nofollow. Czym od siebie różnią się oba rodzaje linków?

Różnica między linkiem dofollow a nofollow

Link dofollow jest pożądaną formą odnośnika, ponieważ dodanie atrybutu dofollow do linku sprawia, że wyszukiwarka traktuje go jako źródło wartościowych informacji, które trzeba wziąć pod uwagę podczas indeksowania strony.

Z kolei link nofollow to przeciwieństwo linku dofollow. Mówi się, że taki link nie ma zbyt dużego znaczenia dla pozycjonowania, jednak w praktyce może być inaczej i nawet linki nofollow mogą być pozytywnie odebrane przez wyszukiwarkę.

Jak pozyskać wartościowe linki dla swojej strony internetowej?

Pozyskiwanie wartościowych linków nie jest prostym zadaniem. Aby móc to zrobić, trzeba najpierw przeanalizować, kim są nasi odbiorcy i stworzyć wartościowy content. Jeśli będziesz oferować użytkownikom treści wysokiej jakości, to sami zaczną dzielić się nimi i tym samym zaczniesz pozyskiwać linki zewnętrzne. Możesz też na własną rękę pisać do właścicieli witryn online i zapytać o możliwość umieszczenia tam linku.

Jeśli nie masz na to czasu lub nie chcesz zaszkodzić swojej stronie WWW, to możesz skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji, która zajmuje się pozycjonowaniem. Specjaliści stworzą dla ciebie skuteczną strategię linkowania i wprowadzą ją w życie. W ten sposób pozyskasz wartościowe linki dla swojej witryny i nie będziesz musiał samodzielnie szukać miejsc, w których warto umieścić linki. To bardzo wygodne rozwiązanie dla osób, które pozycjonowanie swojej strony wolą powierzyć w ręce ekspertów.

Pozycjonowanie stron - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 6 529 Specjalistów od Pozycjonowania Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o pozycjonowaniu stron